فروشنده اصلی زغال سنگ ایران

زغال سنگ ایران که به عنوان یک ماده سوختنی و اشتعال پذیر استفاده می شود، حاصل تغییرات شیمیایی ناشی از فشار زیاد و دمای بالا بر روی اجساد جانوران و گیاهان در زمان های بسیار دور است. قسمت اصلی زغال سنگ از کربن است که به همراه مجموعه از ناخالصی ها مانند گوگرد، نیتروزن، اکسیژن و هیدروژن است. کاربرد کلی اکثر زغال سنگ ها برای سوخت و زغال کک است. استخراج این سوخت فسیلی از قرن دهم میلادی در آلمان آغاز شد.

فروشنده اصلی زغال سنگ ایران

انواع کاربرد های زغال سنگ

انواع کاربرد های زغال سنگ کاربرد های زغال سنگ پهنای وسیعی دارند. برای سوخت حرارتی نیروگاه های تولید برق و به حرکت در آوردن توربین های بخار برای ایجاد بخارها در صنایع از زغال سنگ استفاده می شود. در کشورهایی که در حال توسعه هستند زغال سنگ ها مصرف خانگی دارند و هم چنین در راه آهن ها و کشتی ها از زغال سنگ و انرژی پتانسیل آن استفاده می شود.

زغال سنگ کانی ارزان اما کثیف و بدون جذابیت است. و در حال حاضر بیشترین رشد را در بین مواد سوختی دارد. انواع زغال سنگ دو نوع هستند زغال سنگ حرارتی و زغال سنگ کک شو. از زغال سنگ حرارتی برای تولید برق و از زغال سنگ کک شو برای صنایع فولاد، فرو آلیاژ استفاده می شود.

در کشور ایران به دلیل وجود منابع نفت و گاز زیاد استفاده از سوخت فسیلی مثل زغال سنگ به فراموشی سپرده می شود. باید با توجه به این که زغال سنگ از زمره سوخت فسیلی و تجدید ناپذیر است در استفاده و راندمان این مواد صرفه جویی کرد.

نمایندگی خرید زغال سنگ ایران

نمایندگی خرید زغال سنگ ایران از آن جایی که خرید زغال سنگ  که یک عنصر حیاتی است و در سال های اخیر مورد توجه فعالان دنیای صنعت قرار گرفته است، در دسترس بودن مراکز فروش و نمایندگی های آن به نیازی اجتناب ناپذیر تبدیل شده است.

کشور چین و آمریکا بیشترین ذخایر زغال سنگ ها را در دل خود نهفته دارند ولی ایران با داشتن چهارده میلیون تن ذخایر احتمالی زغال سنگ جزء مناطق غنی زغال سنگ محسوب نمی شود و رتبه ۲۶ جهان را دارد. ولی ایران از نظر تولید رتبه دهم را به خود اختصاص داده است. کیفیت بالای زغال سنگ ایران باعث تقاضای بسیاری از کشورها برای واردات آن شده اند.

برای خرید زغال سنگ که قدمت چندین هزار ساله دارد و کاربرد های پزشکی، تصفیه آب، ساختن پادزهر ها، و فیلترهای آب دارد، از مراکز خرید و نمایندگی های معتبر و مطمئن آن را بخریم. ذخایر زغال سنگ حرارتی کمتر از زغال سنگ کک شو است و به همین دلیل قیمت زغال سنگ حرارتی گران تر از زغال کک شو است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.