لباس کودکان و نحوه پوشیدن آن

این پیشرفت طبیعی با تقلید از ترجیحات بزرگسالان شروع به شکل‌دهی به هویت کودکان می‌کند و کودکان مشاهده می‌کنند و یاد می‌گیرند که لباس یکی از راه‌های اثبات فعالانه هویت خود به عنوان یک پسر یا دختر، عضوی از یک گروه یا به عنوان یک فرد است.

البته، برخی از کودکان به طور طبیعی به لباس پوشیدن مانند مامان یا بابا تمایل دارند، و برخی دیگر ترجیح می‌دهند لباس توتو یا دزد دریایی 24 ساعته بپوشند.

صادقانه بگویم، دیگر کودکان اصلاً به پوشیدن هر لباسی اهمیت نمی دهند! بله… این شخصیت در حال شکل گیری است!

برای مواقعی که بزرگسالان می‌خواهند کودکان را به سمت رشد مستقل، تفکر انتقادی و بزرگسالان حل‌کننده سوق دهند، قیمت لباس بچه گانه مهم است که به کودکان اجازه دهیم از طریق لباس به شیوه‌ای هدایت‌شده از طریق انتخاب رنگ، مواد، بافت‌ها و سبک‌های متناسب با لباس، خود را ابراز کنند.

تعریف خانواده از “مناسب” این که آیا کودک به پوشیدن لباس‌های چهارخانه و طرح‌های نامتناسب، فقط یک رنگ یا سبک یا حتی لباس‌های حداقلی کشیده می‌شود.

در صورتی که آزادی تصمیم‌گیری داشته باشد، کودکان مهارت‌های مهم تبعیض، حل مسئله و بیان خود را در خود پرورش می‌دهند.

شاید به نظر برسد که سام فقط می‌خواهد هر روز پیراهن راه راه قرمز خود را بپوشد، قیمت لباس پاییزه بچه گانه دخترانه اما سم واقعاً در مورد ترجیحات خود، ادعای خود و نحوه استفاده از لباس برای شناسایی خود یاد می‌گیرد.

در حالی که لباس ممکن است عامل متمایز کننده ای در رشد شخصیت کودک نباشد، مطمئناً می تواند به طور ماهرانه ای به کودکان درباره هویت و نحوه بیان خود به روشی ایمن و طبیعی بیاموزد.

این به بزرگسالان در زندگی کودک بستگی دارد که این انتخاب ها را هدایت کنند، اما با اجازه دادن به کودک برای استفاده از لباس به عنوان وسیله ای برای کشف خود، درس ها و مهارت های مهم زندگی را ممکن می کند.

  • منابع:
    1. How Can Children”s Clothes Help Develop A Child”s Identity Or Personality?
  • تبلیغات: 
    1. با 3 راه کار در مسیر موفقیت قدم بردارید
    2. نمایندگی خرید زغال شش گوش
    3. قیمت فروش زغال لیمو کیلویی
    4. 10 کاری که به زندگی شما نظم می دهد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.