مشکلات عمومی خواب بر روی تخت نامناسب

این واقعیت که مردم مشکل خواب دارند چیز جدیدی نیست. در واقع، یک نظرسنجی از 1500 نفر توسط British Wool نشان داد که بریتانیایی ها به طور متوسط حداقل سه بار در شب از خواب بیدار می شوند و 48٪ به دلیل احساس اضطراب در مورد پول و کار، برای خاموش کردن مغز خود دچار مشکل می شوند.

اما، این تحقیق همچنین نشان داد که افرادی که در سمت راست تخت کودک می خوابند، زمان بسیار بدتری دارند – و اکثریت (78٪) اصرار دارند که هر شب در یک سمت تخت بخوابند.

در حالی که بیشتر افرادی که سمت راست می‌خوابند نسبت به چپ‌خواب‌ها، راحت‌تر به محض برخورد سرشان به بالش راحت‌تر به خواب می‌روند، اما احتمال اینکه از خواب بیدار شوند، احساس گیجی و خستگی بیشتری دارند.

افرادی که سمت راست می خوابند نیز کمتر در زندگی بیداری خود مثبت اندیش هستند، به طوری که تنها 38 درصد می گویند که در مقایسه با افرادی که به پهلوی چپ می خوابند، تابلو نقاشی حس شوخ طبعی خوبی دارند و تنها 60 درصد (در مقایسه با 66 درصد از افراد چپ خواب) ادعا می کنند. مردم نیمه پر لیوان بودن

در حالی که 46 درصد از افراد مورد بررسی از گرم شدن و اذیت شدن در طول شب شکایت داشتند، این موضوع بیشتر از افراد چپ‌خواب (به ترتیب 48 و 40 درصد) باعث آزار خواب‌های سمت راست می‌شود.

تحقیقات نشان می‌دهد که مهم نیست در کدام سمت تخت می‌خوابید، پودر زیره سبز اکثر ما برای داشتن خواب کافی تلاش می‌کنیم.

از هر ده یک نفر اعتراف می‌کنند که ملافه‌هایشان آنقدر ناراحت‌کننده است که خوابشان را متوقف می‌کند – اگرچه 33 درصد نمی‌دانند ملافه‌هایشان از چه چیزی ساخته شده است پودینگ در حالی که همین تعداد از زنان به دلیل علائم یائسگی بیدار نگه داشته می‌شوند.

  • منابع:
    1. Wrong side of the bed? Research suggests the side you sleep on can actually dictate the rest of your day

  • تبلیغات: 
    1. خواص زیره در درمان لک صورت
    2. رنگ مو جدید جذاب لاکچری
    3. قیمت فروش کیف ابزار درجه یک
    4. مضرات کشمش تیزابی در بارداری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.