ارائه دهنده زغال سنگ صادراتی

مصرف زغال سنگ‌ها برای تولید برق در نیروگاه ها، بخار در صنایع، حمل و نقل، در کل در صنعت برای تولید انرژی بکار می‌روند و استفاده گسترده ای دارند. زغال سنگ با قیمت مناسب خود باز هم اولویت خریداران در بین این همه موارد است. کشور ما ایران با دارا بودن معادن غنی از زغال سنگ بعد از تامین نیاز های درونی کشور به ارائه زغال سنگ صادراتی نیز می پردازد.

ارائه دهنده زغال سنگ صادراتی

تولید برق با استفاده از زغال سنگ

تولید برق با استفاده از زغال سنگ از زغال سنگ در گذشته به عنوان سوخت نیرو گاه ها استفاده می شد. همچنین امروز به دلیل پایین بودن قیمت زغال سنگ نسبت به سایرین از جمله سوخت های کمتر آلاینده  برای داشتن هوایی پاک، همچنان از آن برای تولید برق استفاده می شود.

در آمریکا و اروپا هر چند با بالا بودن هزینه استفاده از انرژی خورشیدی و بادی و نگته مثبت ارزان بودن زغال سنگ، ممکن است باز از زغال سنگ برای تامین انرژی برق خود استفاده کنند.

 کشور عزیزمان ایران دارای معدن های غنی از منابع زیرزمینی مثل زغال سنگ اند. حتی معادن طلا هم در ایران وجود دارد. به علت زیاد بودن مقدار زغال سنگ کشور به فکر تولید برق با استفاده از زغال سنگ گرانقدر است. البته لازم به ذکر است که آزمایشگاه هایی در این زمینه احداث شده است تا به درستی این روند طی شود. و همچنین واحد هایی احداث شده که همین الان هم از زغال سنگ برای تولید برق استفاده می شود.

باید گفت که؛ این صنعت در ایران جدید است و توسط متخصصین به خوبی صورت می گیرد. از مزایای استفاده از زغال سنگ برای تولید برق بی خطر بودن آن است، همچنین تهدیداتی برای محیط زیست قائل نیست و آلایندگی آن نسبت به مازوت کمتر است.

در معادن زغال سنگ علاوه بر منبع اصلی آن، زغال سنگ گاز خروجی آن که متان است نیز کاربرد دارد، حتی از گاز متان خروجی از معادن زغال سنگ برق تولید می شود.

استفاده از زغال سنگ برای تولید مستقیم برق باعث شده است که استفاده‌ از منابع معدنی دیگر مثل گاز طبیعی و نفت کاهش یابد و استفاده های دیگری از آن ها شود تا محیط زیست کم تر به مخاطره بیافتد.

نمایندگی خرید زغال سنگ صادراتی

نمایندگی خرید زغال سنگ صادراتی زغال سنگ از گذشته تا به امروز در بین محصولات صادراتی و در کل تجارت بوده است. این راه بسیار پر سود بوده و افراد در این راه به سرمایه های هنگفتی رسیده اند.

نمایندگی خرید زغال سنگ صادراتی از جانب متخصصین خارجی صورت می گیرد.

یکی از شهرهای بزرگی که دارای معادن زغال سنگ است، اصفهان است که نمایندگی فروش مستقیم زغال سنگ را هم انجام می دهد.