رب انار خانگی ساوه درمان قطعی دیابت شناخته شد

این دستور تهیه رب انار خانگی ساوه بسیار آسان است و سرشار از فواید سلامتی است. انار یکی از شگفتی های کوچک زندگی است که ما اغلب از آن غافل می شویم.

این شربت در واقع بخش بزرگی از غذاهای لبنانی را تشکیل می دهد و با غذاهای شیرین و شور کاملاً مطابقت دارد.

می توانید از آن برای تهیه ماریناد برای ماهی و گوشت، وینیگرت برای همراهی سالاد و البته برای دسرهایی مانند بستنی خانگی، پاناکوتا، کیک پنیر، کیک لایه ای و موارد دیگر استفاده کنید.

درست کردن ملاس انار در خانه واقعا ساده است و به خوبی در یخچال نگهداری می شود. به همین سادگی آب انار را بیرون بیاورید، آب لیمو و شکر را اضافه کنید و بپزید تا مایع به حالت شربتی در بیاید.

شوهر من از طرفداران پر و پا قرص ملاس انار است و اغلب از آن برای تهیه غذاهای لبنانی مانند بابا قانوج، حمص یا سالاد فتوش برای ما استفاده می کند.

هنگام بیرون کشیدن آب انار، پوشیدن دستکش را فراموش نکنید، زیرا همانطور که می دانید این میوه ای است که لکه های زیادی دارد. وقتی شروع به پوشیدن لباس ها و دست های شما می کند، پیاده شدن آن سخت است.

اگر باید مقداری لکه انار روی لباستان بیفتید، این ترفندی است که مادرم به من آموخت.

لباس های لکه دار را در محلول شستشو خیس کنید و چند ساعت قبل از قرار دادن لباس در آن بشویید.

هنگام کار با انار یا گیلاس – یا هر میوه لکه دار دیگر، همیشه دستکش می پوشم و همچنین روی یک پیش بند مشکی سرمایه گذاری کرده ام. خیلی از استرس را نجات داده است!

فواید انار برای سلامتی: انار میوه ای کم کالری با عناصر آنتی اکسیدانی فراوان است. با بیش از 100 ماده شیمیایی گیاهی می توانید با خوردن این میوه هر روز در هفته و در هر شکل غذایی احساس خوبی داشته باشید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.