استفاده از شیره انگور قزوین برای لاغری در عرض یک هفته

ملاس انگور یا شیره انگور قزوین درست مانند آنچه از نامش می‌گوید، از گل انگور درست می‌شود. شیره انگور آب انگور له شده است. در روش سنتی، انگورهای تبدیل به شربت شیرین و چسبنده در پاییز برداشت می شود.

به همین دلیل است که در زمستان بسیار محبوب است، اگرچه در تمام طول سال یک شیرین کننده محبوب است.

با این حال، می توانید آن را در آشپزخانه با دو دست خود نیز درست کنید. بعداً با یک دستور العمل ساده برای تهیه آب انگور روبرو خواهید شد – بنابراین اکنون خواندن را متوقف نکنید.

چیزی که در مورد ملاس انگور بسیار خوب است این است که می توانید از آن در جایی استفاده کنید که می توان از شکر تصفیه شده استفاده کرد.

با این حال، بیشتر اوقات، صبح ها برای صبحانه مخلوط با تاهین، خمیر تهیه شده از دانه کنجد و غذای اصلی در غذاهای مدیترانه ای سرو می شود.

نه فواید ملاس انگور: یک قاشق چایخوری شکر تصفیه شده 20 کالری دارد. از طرفی یک قاشق چایخوری ملاس انگور ۱۹ کالری دارد.

با وجود اینکه ملاس انگور فقط یک کالری کمتر از شکر تصفیه شده است، هنوز هم توسط بسیاری از افراد آگاه به سلامت و زیبایی ترجیح داده می شود.

به این دلیل که وجود آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی آن را جبران می کند. و این ما را به اصل این مقاله می رساند: مزایای فراوان ملاس انگور.

بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا برخی از شگفت انگیزترین مزایای ملاس انگور آورده شده است:

استخوان ها و دندان های قوی تر با یکی از مواد معدنی موجود در ملاس انگور، کلسیم است.

بر کسی پوشیده نیست که کلسیم نقش مهمی در حفظ استحکام استخوان ها دارد. به عبارت دیگر، این جایگزین سالم تر برای شکر تصفیه شده می تواند به پیشگیری از پوکی استخوان کمک کند.

به گفته متخصصان سلامت، پوکی استخوان در زنان مسن شایع است. در واقع، در ایالات متحده، از هر چهار زن 65 سال و بالاتر، یک نفر پوکی استخوان دارد.

با این حال، زنان جوان نیز ممکن است به پوکی استخوان مبتلا شوند. مشکل پوکی استخوان این است که می تواند استخوان ها را نازک و شکننده کند، بنابراین هرکسی که آن را دارد در معرض خطر بالای شکستگی قرار می دهد.