استفاده از نخود کرمانشاه در بازار تهران برای دمنوش های لاغری

کدام نخودها مانند نخود کرمانشاه در بازار تهران راحت‌تر رشد می‌کنند؟ نخود برفی، نخود قندی و نخود بنفش به راحتی رشد می کنند. آنها به تلاش زیادی نیاز ندارند.

کدام واریته ها نخود را پوسته پوسته می کنند؟ نخود صدفی گونه هایی هستند که می توانید تازه مصرف کنید، اما باید غلاف غیر خوراکی آن را حذف کنید.

بیشتر انواع نخود فرنگی را می توان 4 تا 6 هفته قبل از آخرین تاریخ یخبندان در خارج از خانه کاشت زیرا هوای سرد را دوست دارند. نخود فرنگی نوعی محصول نیست که بخواهید در داخل خانه شروع کنید.

نخود فرنگی به تنوع و رنگ به باغ شما کمک می کند، اما در اوج تابستان، ممکن است بخواهید از پارچه های سایه دار برای خنک نگه داشتن آن ها و جلوگیری از پژمردگی استفاده کنید.

نخود فرنگی هوای سرد را دوست دارد و می تواند بدون مشکل در چندین یخبندان زنده بماند.

انواع مختلفی از نخود وجود دارد که می توانید آنها را پرورش دهید، اما رایج ترین آنها نخود پوسته ای است. آنها باید قبل از خوردن تازه، غلاف غیرخوراکی خود را خارج کنند.

نخود برفی، نخود قندی و نخود غلاف بنفش گونه‌هایی هستند که به راحتی رشد می‌کنند و پس از بالغ شدن نیازی به کار یا آماده‌سازی زیادی ندارند.

شیرین ترین نخود جهان اورگان Sugar Pod II است که در واقع یک نوع ارثی از نخود است. می تواند غلاف هایی به طول 4-4.5 اینچ و طعمی تقریباً شبیه شربت یا ملاس ایجاد کند.

King Tut یکی از انواع نخود بنفش است که می توانید آن را پرورش دهید. در حالی که غلاف بنفش است، خود نخودها در واقع سایه روشن تری از سبز هستند.

رایج ترین نوع نخود چیست؟ رایج ترین نوع نخود، نخود صدفی است که نمی توان آن را بدون برداشتن غلاف غیر خوراکی خورد.

بلندترین نوع نخود چیست؟ چندین نوع مختلف از نخود وجود دارد که می تواند 6 فوت یا بیشتر رشد کند، از جمله نخود کینگ توت و نخود شکری.

شیرین ترین نخود چیست؟ رایج ترین نوع نخود، نخود برفی یا اسنپ است. اینها دارای غلاف های ضخیمی هستند که همراه با نخودهای داخل آن خوراکی هستند.