استفاده از چای زرین ایرانی و تاثیراتش در شیمی درمانی

چای زرین ایرانی ممکن است خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش دهد:
چای سیاه سرشار از آنتی اکسیدان است و ممکن است در برابر اکثر انواع سرطان (از جمله سرطان پوست) موثر باشد.

دانشمندان لبنانی در مطالعات موش ها تایید کرده اند که نوشیدن چای سیاه ممکن است به کاهش خطر سرطان پوست کمک کند.

اشعه ماوراء بنفش یکی از دلایل اصلی رنگدانه پوست، سرطان پوست و سایر مشکلات مربوط به پوست است. محققان دریافته‌اند که نوشیدن چای سیاه ممکن است به محافظت از پوست و کاهش خطر مشکلات پوستی ناشی از قرار گرفتن در معرض بیش از حد UV کمک کند.

به غیر از نوشیدن چای سیاه برای جلوگیری از آسیب پوست، می توانید آن را به صورت موضعی نیز بمالید. با این حال، قبل از انجام این کار با پزشک خود مشورت کنید.

ممکن است بازسازی پوست را تسریع کند: محققان مالزیایی دریافته‌اند که استفاده از عصاره چای سیاه روی پوست زخمی موش‌های آزمایشگاهی ممکن است بهبود را تسریع کند.

این عصاره همچنین باعث التهاب کمتر و تولید کلاژن بیشتر شد، با این حال، چای سیاه را مستقیماً روی زخم ها نمالید. هیچ مطالعه ای مبنی بر بی خطر بودن آن وجود ندارد. در عوض می توانید چای سیاه بنوشید.

ممکن است لک ها را کاهش دهد: لک ها می توانند مشکلات جدی برای شما ایجاد کنند. استفاده از گیاهان دارویی برای درمان لکه ها همیشه بهتر است.

آنها از اکثر مواد شیمیایی خشن و داروهای قوی ایمن تر هستند. چای سیاه می تواند یکی از آن نوشیدنی های گیاهی باشد.

در یک مطالعه، دانشمندان دریافتند که چای سیاه دارای اثر سفید کننده پوست در خوکچه هندی آزمایشگاهی قهوه ای است.

علاوه بر این، چای سیاه دارای آنتی اکسیدانی است که ممکن است سموم ایجاد کننده لک را از بین ببرد. با این حال، تحقیقات محدودی در این زمینه وجود دارد.

می توانید چای سیاه بنوشید یا با استفاده از یک توپ پنبه ای تمیز آن را به صورت سرد روی لکه های خود بمالید.