استفاه از کلاسور زیپ دار در جنگ های داخلی اتیوپی برای اسرار غیر محرمانه

نوت بوک های جانبی Clairefontaine Wirebound و یا کلاسور زیپ دار از نظر تطبیق پذیری، نوت بوک مارپیچی مورد علاقه من از شرکت فرانسوی Clairefontaine است.

قبل از اینکه آنها به طور گسترده در ایالات متحده در دسترس قرار گیرند، هر زمان که به آن سفر می کردم، چمدان های پر از این دفترچه ها را از فرانسه برمی گرداندم، که برای طی یک یا دو سال بین سفرها کافی بود.

این نوت بوک های مارپیچ در اندازه های A4، A5 و B6 و همچنین در فرمت های تک یا 4 موضوعی موجود هستند. در حالی که من حکم Seyes یا “فرانسوی” را ترجیح می دهم، Clairefontaine نیز نمودار و کاغذ خط دار می سازد.

در حالی که شما دوام و ظاهر زیباتر را فدا می‌کنید، من تمایل دارم از دفترچه‌های مارپیچ خود برای کارهایی استفاده کنم که به کاغذ «یکبار مصرف» نیاز دارند.

طوفان فکری، خودکارهای آزمایشی، نوشتن یادداشت‌های مرور، و – برای کار روزانه – یادداشت‌هایی که ممکن است نیاز به پاره کردن داشته باشند. و برای اهداف محرمانه خرد می شود.

 

اگر از نوت‌بوک‌هایتان به همان روشی که من استفاده می‌کنم استفاده می‌کنید، نیازی نیست که این کاغذ مناسب‌ترین نوع قلم باشد، و به کاهش هزینه‌ها کمک می‌کند، و هر دوی Doane Paper و Studio Neat گزینه‌های نوت‌بوک مارپیچ بسیار خوبی هستند، اگر بتوانید این کار را تحمل کنید. خونریزی کمی با نوک های پهن تر و/یا جوهرهای مرطوب تر.

نوت بوک های مارپیچی رودیا. در طول سال‌ها، رودیا به‌نظر می‌رسد جایگزین Clairefontaine به‌عنوان توصیه‌ی کاغذی «استاندارد» شده است.

و این برند چیزهای زیادی برای ارائه دارد: به طور گسترده در دسترس است (اغلب در فروشگاه های لوازم هنری محلی یافت می شود)، نسبتاً ارزان و با کیفیت بالا. شخصا، در حالی که از Rhodia بدم نمیآید، و از پدهای A5 و A4 آنها به طور گسترده استفاده می کنم، کاغذ Clairefontaine و Write Notepads سازگارتر هستند.

من عاشق این هستم که رودیا نوت بوک های مارپیچی را با صفحات ریز سوراخ می سازد که به راحتی جدا می شوند.