اگر به دنبال پیشرفت هستید پالتو پوست خزدار مردانه به تن کنید

اگر در بخش گرمی از کشور زندگی می کنید یا به دنبال یک پالتو طوسی انتقالی هستید، این لباس دنج از Jenni Kayne مستقر در کالیفرنیا یک سرمایه گذاری خوب است.

ساخته شده از پشم، ترمه و آلپاکا، در روزهای معتدل دنج و گرم است و جایگزین خوبی برای کت ترنچ است.

این کت به گونه ای طراحی شده است که همه کاره و به اندازه کافی بادوام باشد تا سال ها دوام بیاورد. این در دو رنگ خنثی، شتری و زیتونی وجود دارد که می‌توان آن‌ها را برای موقعیت‌های کاری یا رسمی ست کرد، اما به خوبی با لباس‌های روزمره ست می‌شود.

مثلاً با شلوار جین و چکمه‌های چلسی عالی به نظر می‌رسد، اما یکی از بهترین ویژگی‌های آن این است که در بسیاری از تیپ‌های بدنی جذاب به نظر می‌رسد و یک سیلوئت بلند براق ایجاد می‌کند. برای تعریف بیشتر دور کمر می توانید کمربند را اضافه کنید.

کت

Canada Goose به خاطر پارک‌های سنگین خود که توسط افرادی که در سردترین مکان‌های کره زمین کار می‌کنند، مانند محققان در قطب شمال می‌پوشند، معروف است.

از لحاظ تاریخی، این برند به زیبایی‌شناسی جنسی خنثی گرایش داشته است، اما امسال مجموعه‌ای از پالتو چرم بلند زنانه را طراحی کرد که حس زنانه‌تری دارند.

این بخشی از تلاش‌های زنانه این برند در سال جاری است: این پالتو پوست مردانه در کمپین پاییز/زمستان 2023 Canada Goose رونمایی شد، که در آن یک بازیگر تماما زن با فیلمبرداری آنی لیبوویتز حضور داشت.

کت مارلو (همراه با همتای بلندتر خود، مارلو پارکا)، کمر کمربندی شیک و یقه بلند دارد. اما عملکرد آن را به خطر نمی اندازد.

این پالتو خزدار مردانه به دلیل داشتن 750 عدد غاز مسئول، شما را در دمای 4- درجه فارنهایت گرم نگه می دارد و از پارچه ضد آب ساخته شده است که شما را در برف خشک نگه می دارد. من آن را در میانه اولین جبهه سرد در بوستون پوشیدم و احساس کردم برشته شده است.

  • منابع:
    1. The five best women’s coats of 2022 are striking, stylish, and functional
  • تبلیغات: 
    1. شکستن قلک محک در ملا عام
    2. شیشه 4 میل ساختمانی رنگی
    3. فواید دارویی و آنتی اکسیدانی عسل
    4. استفاده از شامپو برای پاکسازی اثر رنگ روغنی!