بادام سنگی در تبریز که عملکردی مشابه قهوه دارد

این یک واقعیت ثابت شده است که بادام سنگی در تبریز از نظر شاخص گلیسمی پایین است و سطح قند خون را افزایش نمی دهد. با سطح منیزیم بسیار کم است.

بنابراین به پانکراس اجازه نمی دهد انسولین کافی برای کنترل سطح قند خون ترشح کند. بادام بسیار محبوب است زیرا برای بهبود پاسخ انسولین و در نتیجه کاهش مقاومت به انسولین عمل می کند.

برای بیماران دیابتی، این یک گزینه عالی برای میان وعده یا حتی به عنوان یک وعده غذایی کامل است.

بادام چربی با کیفیت خوب با کربوهیدرات بسیار کم است. بنابراین، حتی در دیابت بارداری، مصرف آنها بی خطر است.
از زمان های بسیار قدیم تمدن های متعددی برای سلامت استخوان ها بر بادام تکیه می کردند. خانم‌های باردار، مادران شیرده و سربازان مجبور شدند مقدار زیادی بادام مصرف کنند تا قدرت درونی و استخوان‌های قوی داشته باشند.

یک مشت بادام 25 درصد منیزیم روزانه و 34 درصد منگنز مورد نیاز ما را دارد. این دو به شکل گیری استخوان ها و دندان ها و متابولیسم کلسیم و پتاسیم کمک می کنند.

ثابت شده است که غذاهای با GI پایین برای کاهش وزن ایده آل هستند. به علاوه، بادام دارای MUFA و فیبر است. بنابراین، مصرف بادام در سفر کاهش وزن الزامی است.

همچنین، شما را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد و در نتیجه به حفظ وزن ایده آل بدن کمک می کند. بادام می تواند متابولیسم آهسته را حتی برای افرادی که سطح ویتامین D پایینی در بدن دارند، افزایش دهد.

بادام سبک زندگی سالم را ترویج می کند: ثابت شده است که بادام و سایر مغزها به زنان در مبارزه با سرطان کمک می کنند.

بادام منبعی غنی از آرژنین، یک آمینو اسید ضروری است و به شل شدن رگ های خونی و تسهیل جریان صاف خون کمک می کند و در نتیجه اکسیژن و مواد مغذی بیشتری به ماهیچه ها می دهد.

با اکسیژن و مواد مغذی بیشتر، سطح تناسب اندام و بهره وری کلی هر فرد افزایش می یابد.