بزرگترین مرکز خرید و فروش ژل آتش زا به قیمت عمده

ژل آتش زا نوعی ماده سوختنی آسان و قابل دسترس میباشد که از آن برای تولید شعله در منقل و باربیکیو و همچنین طبخ غذا در پیک نیک و سفرها استفاده میشود و میتواند جایگزین مناسبی برای مواد آتش زا مانند الکل و نفت و … باشد.

از مشخصات و مزیت های این ماده میتوان به بدون بو و دود بودن آن و همچنین حمل آسان و ایمن و بی خطر بودن آن اشاره کرد. خوب است بدانید که این محصول هیچگونه ضرری برای سلامتی انسان ندارد و همچنین دوستدار طبیعت نیز میباشد که همین امر موجب افزایش استفاده از ژل آتش زا در ایران شده و همانند کشورهای توسعه یافته، استفاده از محصولات نفتی و الکل و … را در ایران منسوخ کرده است.

امروزه استفاده و خرید و فروش ژل آتش زا در ایران افزایش یافته است. ژل آتش زا  با استفاده از فرمولهای شیمیایی مختلف به دو صورت ژل آتش زا جامد و مایع و همچنین در سایزهای مختلف از جمله ژل آتش زا کوچک و بزرگ در اندازه ها و حجم های متفاوت و مختص هر شرکت، تولید و عرضه میشود.

درحال حاضر چندین شرکت مختلف بعنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش ژل آتش زا به قیمت عمده فعالیت میکنند که ازجمله آنها میتوان به الین الکل کاسپین اشاره کرد.

خریدار ژل آتش زا عموم مردم هستند که برای ایجاد شعله و گرما در مواقع مختلف از آن استفاده میکنند. برای خرید عمده ژل آتش زا و همچنین اطلاعات بیشتر از قیمت ژل آتش زا به سایت های فروش محصول مراجعه کنید.

بزرگترین مرکز خرید و فروش ژل آتش زا به قیمت عمده

بزرگترین کارگاه تولید ژل آتش زا در ایران

بزرگترین کارگاه تولید ژل آتش زا در ایراندر حال حاضر بزرگترین کارگاه تولید ژل آتش زا در ایران، در استان تهران قرار دارد که کارخانه تولید ژل آتش زا و الکل صنعتی است و زمین این کارخانه ۳۰۰۰ مترمربع وسعت دارد.

ژل آتش زا در ایران بسیار پرمصرف است، و همچنین باتوجه به اینکه در هر ۴۰۰کیلو ژل، ۳۵۰ کیلو آب به کار رفته در نتیجه راه اندازی یک کارگاه تولید ژل میتواند بسیار پر سود باشد.

جالب است بدانید که برای راه اندازی کارگاه و خط تولید ژل آتش زا، سرمایه کمی لازم است و از طرفی بعلت اینکه خریداران این محصول ، عموم مردم هستند و در همه ی مغازه ها یافت میشود از سوددهی بالا برخوردار است و همچنین چون قابلیت صادرات ژل آتش زا به کشورهای همسایه ازجمله افغانستان وجود دارد، به نظر میرسد که تولید این محصول راه مناسبی را برای رسیدن به درآمد های بالا سبب میشود.

نکات مهم در خرید ژل آتش زا

نکات مهم در خرید ژل آتش زاژل آتش زا نوعی ماده سوختنی آسان و قابل دسترس است که برای ایجاد شعله و نیز طبخ غذا در سفر و پیک نیک مناسب است.

نکات مهم در خرید ژل آتش زا توجه به سایز مورد نظر و قیمت مناسب ژل و همچنین  بدون بو بودن ژل میباشد.

از دیگر مزیت های خرید ژل آتش زا میتوان به حمل آسان و ایمن بودن آن نیز اشاره کرد.

لیست قیمت ژل آتش زا در مراکز تولیدی

لیست قیمت ژل آتش زا در مراکز تولیدی ژل آتش زا نیز مانند همه محصولات دیگر توسط شرکت های مختلفی تولید و عرضه میشود که ممکن است هرکدام از آن شرکت ها، قیمت های مختلفی را برای محصول ارائه دهند که این بسته به نوع و کیفیت محصول متغیر است.

بدیهی است که قیمت ژل آتش زا در مراکز تولیدی با قیمت آن در بازار، کمی متفاوت است که پیشنهاد میشود برای اطلاعات دقیق تر از لیست قیمت ژل آتش زا در مراکز تولیدی به سایت های مربوط به شرکت و محصول مورد نظر مراجعه فرمایید.

ارزانترین نوع ژل آتش زا در بازار

ارزانترین نوع ژل آتش زا در بازارژل آتش زا انواع مختلفی دارد و در سایزها و مدل های متفاوت در بازار عرضه میشود که ارزانترین نوع ژل آتش زا در بازار، در حال حاضر، نوع یکبارمصرف آن میباشد.

این محصول میتواند یک کیلوگرم زغال را به راحتی روشن نماید که مناسب ترین راه برای ایجاد شعله در مواقع ضروری است.