خبر متحیر کننده ای از سینک ظرفشویی که موجب مرگ دلخراش کودکی شد

سینک ظرفشویی گرانیتی از جمله قوی تر و بادوام ترین بازار هستند. این محبوب در بین عمده فروشان و تأمین کنندگان است ، اما چقدر قوی است؟ برای پاسخ به این سؤال به رضایت باید مؤلفه های کامپوزیت گرانیت را در نظر بگیریم.

در طی فرآیند تولید چندین همسر به تولید کامپوزیت می روند. برخی از آنها شن و ماسه کوارتز ، آکریلیک و گرد و غبار پلاستیکی است. این ترکیبات با هم ترکیب می شوند تا کامپوزیت حاصل از آن به یک سینک قوی تبدیل شود. از این رو مقاومت در برابر Scatches ، تراشه ها و لکه ها می شود.

همچنین در فرآیند پایان یک پوشش ژل هزینه وضعیت وجود دارد. اینجاست که زرق و برق کامپوزیت جعلی از آن ناشی می شود. همچنین به شما کمک می کند تا آن را از لکه ها و خراش ها دور نگه دارید. همچنین قالب گیری مخلوط از فرایندی عبور می کند که به جامد تر شدن آن کمک می کند.

رزین به اتصال کمک می کند این ترکیب چگالی متوسط ​​سینک گرانیت را به 2.65 گرم در سانتی متر مربع می رساند. بنابراین ، استحکام یک سینک کامپوزیت گرانیتی بیش از 200 مگاپاسکال است به اندازه کافی قوی است که بتواند سنگ را با ترک خوردگی نگه دارد.

سینک

دلایل چندین دلیل باعث ترک خوردگی در کامپوزیت گرانیت می شود. این یک سینک طبیعی است که از ماسه و سنگ ساخته شده است. بنابراین دلایل طبیعی آسیب به این عناصر و همچنین غوطه وری انسان وجود دارد. دلیل ترک ممکن است از گسترش و انقباض مهر و موم میله به قابلمه های ماکارونی Hota باشد.

همانطور که قبلاً می دانید سینک کامپوزیت حاوی 80 ٪ شن کوارتز است که طبیعی است. از آنجا که از طبیعت فراخوانی می کند ، می تواند در هنگام قرار گرفتن در معرض وسوسه کننده ها گسترش و کنترل کند. اما سینک یک عیسی عیوب در آشپزخانه است  بنابراین همیشه یک تابه گرم یا سرد روی آن دارد.

این یک عمل منجر به گسترش شن و ماسه می شود که در آن شخص گرم و کنترل قرار دارد. علاوه بر این ، به دلیل نصب سینک نصب شده است هیچ فضایی برای گسترش وجود ندارد افزایش مداوم و کاهش در اندازه به دلیل گرما باعث ایجاد شکاف می شود.