خرید عمده زغال لیمو درجه یک

زغال لیمو جزو بهترین زغال ها در کشور ما می باشد این زعال از تنه درخت مرکباتی مانند لیمو به دست می آید. یکی از ویژگی های بارز آن این است که به آرامی می سوزد و دود نمی کند. 

این نوع ذغال با بالاترین کیفیت تولید شده است و می تواند بهترین ذغال مصرفی شما باشد. این نوع زغال نسبت به زغالهایهای دیگر مقرون به صرفه است و گازهای سمی از خود منتشر نمی‌کند.

خرید عمده زغال لیمو درجه یک

روشن ماندن زغال لیمو بدون باد زدن

روشن ماندن زغال لیمو بدون باد زدن از ویژگی های این زغال روشن ماندن زغال لیمو بدون باد زدن است این زغال این خاصیت را دارد که بدون آنکه آن را مدام باد بزنید روشن بماند و حرارت بالایی از خود تولید کند این ذغال نسبت زغالهای دیگر  سم کمتری از خود تولید می کند.

از مهم‌ترین خاصیت های این زغال این است که مقرون به صرفه است. این زغال نسبت به زغال های دیگر از قیمت کمتری برخوردار است و سبک است و حمل آن آسان است و بوی خوبی دارد و سردرد و سرگیجه نمی آورد. همچنین این نوع زغال زود خاموش نمیشود و بدون باد زدن مدتی دوام می آورد.

از دیگر خاصیت هایی که این نوع زغال دارد این است که نسبت به زغال های دیگر سم کمتری از خود تولید میکند و همچنین نسبت به زغال های دیگر حرارت بیشتری دارد. معمولا این نوع زغال را برای قلیان استفاده می کنند. در ایران این نوع زغال طرفداران زیادی دارد.ما ذغال های زیادی داریم مانند ذغال کبابی و زغال میوه و زغال اخته و زغال لیمو و خیلی از زغال های دیگری که هر کدام برای مصارفی مناسبند.

در بین تمام زغالها، زغال لیمو ویژگی های بهتری دارد و هم دارای کیفیت مناسب تری نسبت به زغال های دیگر می باشد. شما میتوانید بهترین ذغال لیمو را با کیفیت بالا از ما خریداری کنید و برای مصارف خود از آن استفاده کنید.

واردات عمده زغال لیمو درجه یک

واردات عمده زغال لیمو درجه یک شرکت ما واردات عمده زغال لیمو درجه یک را به عنوان بهترین زغال دارد. ما این زغال با کیفیت را با قیمت مناسب به هموطنان عزیز می فروشیم. زغال لیمو نسبت به زعالهای دیگر از ویژگی‌های خاصی برخوردار است از جمله؛ نسبت به زغال های دیگر سم کمتری تولید می کند.

حرارت بالایی از خود تولید می کند و برای مدت طولانی بدون باد زدن روشن می ماند دارای رایحه ای دل انگیز است و سرگیجه و سردرد نمی آورد همچنین این نوع زغال  به خاطر قیمت پایین تر آن نسبت به زغال های دیگر مقرون به صرفه تر است.  یکی دیگر از خصوصیاتی که زغال لیمو دارد آلودگی ایجاد نمی کند.