زنی با خرید گل آپارتمانی سانسوریا بازار بورس را دچار برهم ریختگی کرد

دلیل این عدم محبوبیت گل آپارتمانی سانسوریا  به این واقعیت مربوط می شود که رشد بسیار زیاد یا گسترده ای ندارد و به سادگی توسط پسرعموهای پر جنب و جوش تر و بزرگتر آن کوتوله می شود.

البته آن را ننویسید، زیرا اگر فضای زیادی نداشته باشید اما از ظاهر کاکتوس‌ها با تنوع غیرمعمول موجود در Laurentii لذت ببرید، بسیار عالی است.

همچنین به شکل Trifasciata می آید (بنابراین همه سبزه های مرمری اما هیچ یک از لبه های زرد وجود ندارد). این گیاه مناسب برای آن مکان‌های سخت تنگ یا حتی برای پر کردن فضایی روی طاقچه است.

اگر این ظاهر جمع و جور به نظر می رسد، Hahnii Black Dragon را بررسی کنید. هیچ تنوعی وجود ندارد، فقط سبز تیره خالص است. برگ های جدید به رنگ یشمی هستند اما به مرور تیره می شوند. این چشم نواز نیست، اما من متوجه شده ام که خیلی سریع رشد می کند و به سرعت گلدان را پر می کند.

Fernwood و Fernwood Mikado دو گیاه مشابه با ظاهری هستند که هیبریدهای نسبتاً مدرنی هستند اما برای خریداران جذاب بوده و به سرعت در حال تبدیل شدن به گونه های محبوب Sansevieria هستند.

آنها که به اندازه پسرعموهای مشهورترشان بزرگ نمی شوند، ظاهری ظریف و باریک دارند.

برگ‌های هر دو نسبتاً نازک هستند و به اندازه برگ‌های Cylindrica (نیزه آفریقایی) ضخیم یا سخت نیستند.

برگ‌های فرنوود معمولاً مقعر هستند و به صورت توده‌های متراکم شکل می‌گیرند، اغلب دارای برگ‌های زیادی در هر ساقه هستند که ظاهری قوس‌دار و کامل ایجاد می‌کنند.

ما از چندین گیاه میکادو به عنوان کانون دیوار گیاه زنده خود در راهروی بدون پنجره استفاده کردیم. برای اطلاعات بیشتر لینک را بررسی کنید.

برگ‌های میکادو معمولاً کاملاً استوانه‌ای هستند و همچنین به صورت توده‌ای شکل می‌گیرند، اما به روشی بسیار پراکنده‌تر هستند.

آنها همچنین فقط دارای ساقه های تک برگ هستند، بنابراین یک گلدان کامل بسیار کم بارتر و شاید زیباتر از Fernwood به نظر می رسد.

از بین این دو، Mikado معمولا کوچکتر است و فضای کمتری را اشغال می کند. هر دو گونه به آرامی رشد می کنند و دارای علائم سبز خالدار مشابهی هستند. هر دو در شرایط نور کم نیز بسیار تحمل می کنند.