ساعت دیواری منبت کاری که نیاز به باتری نداشت

ساعت های دیواری بزرگ و ساعت دیواری منبت کاری از نظر اندازه متفاوت هستند و در اندازه های بین 25 تا 32 اینچ یافت می شوند. آنها برای بیان یک بیانیه روی دیوار شما عالی هستند.

ساعت های دیواری بزرگ: برای یک قطعه استیشن حتی بزرگتر، ساعت دیواری بزرگتر را انتخاب کنید. آنها با قطرهای 33 اینچ و بیشتر در دسترس هستند.

ساعت آونگی ساعتی است که از یک وزنه نوسانی به عنوان عنصر زمان سنجی خود استفاده می کند. وزنه در یک بازه زمانی دقیق بسته به طول آونگ به جلو و عقب می چرخد. مزیت آونگ برای زمان سنجی این است که یک نوسانگر صاف و تقریباً هارمونیک است.

ساعت‌های رومیزی یا رومیزی، ساعت‌های کوچکی هستند که معمولاً روی یک شومینه یا قفسه بالای شومینه قرار می‌گیرند.

ساعت های رومیزی و رومیزی، در حالی که کاربردی هستند، معمولاً برای افزودن طعم تزئینی اضافی به قفسه یا مانتل استفاده می شوند.

آنها مطمئناً مجبور نیستند به مانتو بچسبند – این نوع ساعت ها را می توان روی میزهای اداری، میزهای ورودی یا هر جایی که می خواهید یک لمس تزئینی اضافی قرار دهید.

آنها در انواع مختلف نمایش زمان ارائه می شوند: دیجیتال، عددی آنالوگ، و آنالوگ با اعداد رومی.

ساعت زنگ دار یک ساعت مستقل کوچک است که برای بیدار کردن یک فرد در یک زمان خاص طراحی شده است. اگرچه گاهی اوقات تزئینی است، اما عملکرد اصلی ساعت زنگ دار ایجاد صدای وزوز برای بیدار کردن شما از یک خواب آرام شبانه یا حتی یک چرت کوتاه است.

اگر می خواهید یک ساعت روی پاتختی خود داشته باشید یا می خواهید تلفن خود را در شب از اتاق خود دور نگه دارید، این بهترین گزینه برای اتاق خواب شما است.

در حالی که ساعت های دیجیتال زنگ دار به دلیل درخشش نرم و نمایشگرهای خوانا محبوب تر شده اند، ساعت های زنگ دار به شکل های آنالوگ با اعداد و اعداد رومی نیز موجود هستند.