شلوارهایی با تنطیم کننده های منحصر به فرد

از طرف دیگر، می‌توانید تنظیم‌کننده‌هایی را با دکمه‌ها به جای سگک‌ها پیدا کنید، اگرچه اینها محدوده تنظیمات ممکن یکسانی ندارند می‌توانید دکمه یک یا دکمه دو را انتخاب کنید و کمی رسمی‌تر هستند.
تنظیم کننده ها پنهان هستند و پارچه تمیزی که در قسمت جلویی کمر ایجاد می کنند، شلوار مازراتی مشکی را رسمی تر می کند.
بنابراین، تنظیم کننده های جانبی در لباس های رسمی و در کت و شلوارهای بهتر یافت می شوند. به طور مشابه، در شلوارهای سفارشی، در صورت لزوم، از تنظیم کننده های جانبی استفاده می شود.
زیرا یک کمربند نشان می دهد که شلوار به درستی نصب نشده است، که اگر سفارشی مبل راحتی 8 نفره برای شما ساخته شده باشد، نباید اینطور باشد. در نقطه مقابل، یک بند کمر همچنین می تواند دارای یک بند کشی یا کش باشد.
اگرچه اینها برای لباس خواب و شلوار ورزشی در نظر گرفته می شوند. گول تبلیغات SuitSupply را نخورید که مردانی را با کت‌های اسپرت می‌پوشند!
من شلوار یا شلوارم را خودم درست می‌کنم که بیشتر آن‌ها برش غربی است. این بدان معنی است که حلقه های کمربند در هنگام استفاده گسترده تر هستند و شکل سر فلش با یک جوش متضاد در لبه حلقه دارند.
شلوار
من مدل کمر بند را ترجیح می دهم که از پارچه شلوار کاپشن خلبانی اصل امریکا درست شود و جدا از تکه دوخته نشود. همچنین یک پرده جیب بلند را تعبیه کرده ام که قسمت فاق و صندلی را برای اسب سواری راحت تر می پوشاند.
پرده جیب شبیه به یک جفت شورت گشاد است که در شلوار گنجانده شده است. من از دهانه‌های جیب جلویی و جیب‌های بسته با دکمه‌های بسته در عقب استفاده می‌کنم.
جیب ها عمیق تر از چیزی هستند که معمولاً پیدا می کنید. جیب های جلو به راحتی تلفن های همراه بزرگتر را بدون فرو رفتن در بدن شما در هنگام نشستن در خود جای می دهند. پاهای شلوار مخروطی است اما در پایین به اندازه کافی گشاد است که یک جفت چکمه را بپوشاند.
پایین شلوار روی بوت قرار می گیرد و بدون شکستگی است. برای رنگ‌ها، پشم تابستانی را به رنگ‌های خاکستری، آبی سرمه‌ای، مشکی، آبی خاکستری یا زغالی ترجیح می‌دهم.
من این رنگ‌ها را انتخاب می‌کنم چون رنگ‌هایم را انجام داده‌ام و اینها برای رنگ پوست من بهترین هستند.
اگر نقوش بافته ای در پارچه وجود دارد، باید ظریف باشند و نقش اصلی یا رنگ غالب در یک راه راه باید عمودی باشد. شلوار باید با ژاکت هماهنگ باشد. من سعی می کنم یک ژاکت کت و شلوار رسمی وسترن وسط ران را بسازم تا با دو جفت شلوارم هماهنگ شود.
یکی با حلقه های کمربند و دیگری برای آویز. من یک بازسازی کننده لباس دخترانه زنانه شیک مجلسی ارزان مد روز نیستم.
من سعی کردم کت و شلواری به سبک غربی بسازم که متناسب باشد، اما به نظر می رسد تعداد کمی از خیاطان سفارشی که می توانند لباس های سبک غربی را بسازند، بازنشسته شده اند.
  • منابع:
    1. Features of a Pair of Pants
  • تبلیغات: 
    1. انواع لوبیاها و خواص آنها را بشناسید
    2. چالشهای شرکتهای بزرگ برای رسیدن به آرمانهای خود!
    3. شخصی که با فروش یک شورت به بزرگ ترین تاجر دنیا تبدیل شد
    4. آرایشگری که از رشته پلویی بجای اکستنشن استفاده می کرد!