فروشگاه عرضه زغال سنگ ایران

زغال سنگ ایران به عنوان نوعی کالای معدنی تولید شده در کشور به صورت صادراتی به دیگر کشور ها ارسال می ‌شود.  در فروشگاه های عرضه انواع زغال سنگ این محصول در نمونه های متفاوت ارائه می شود که از آن به عنوان سوخت، تامین مواد اولیه در صنعت و برای تولید روغن و قطران استفاده می گردد.

فروشگاه عرضه زغال سنگ ایران

زغال سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟

زغال سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ زغال سنگ چیست. در راستای پاسخ به این سوال می توان گفت زغال سنگ در گروه محصولات معدنی دسته بندی می شود که در صنایع مختلف کاربرد های ویژه به خود اختصاص داده است.

زغال سنگ تولید شده در ایران در دو نمونه زغال سنگ حرارتی و زغال سنگ کک شو وارد  بازار می شود که هر یک از آنها دارای قیمت فروش و کاربرد های منحصر به فردی هستند.

زغال سنگ کاربرد های بسیار زیادی در صنعت به خود اختصاص داده است که در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مورد استفاده در تولید گاز هیدروژن به صورت صنعتی: گاز هیدروژن مورد نیاز صنایع مختلف به کمک سوختن زغال سنگ تهیه می شود و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیز می باشد.
  • تبدیل زغال سنگ به سوخت مایع: هزینه تولید زغال سنگ به سوخت مایع بسیار کم است و این امر باعث شده است که در سال ‌های اخیر به این موضوع توجه بسیار زیادی شود.
  • سوخت هواپیما: از زغال سنگ برای تهیه سوخت هواپیما استفاده های بسیار زیاد می‌شود و در راستای این موضوع پیش ‌بینی می ‌شود، در سال های اخیر معادن زغال سنگ در دنیا دارای ارزش استراتژیک شوند.
  • تولید آمونیاک:  از  زغال سنگ گاز آمونیاک تولید می شود و  این گاز برای تهیه کود های کشاورزی بهترین گزینه می باشد.
  • استفاده از مواد شیمیایی زغال سنگ در صنایع مختلف: از مواد شیمیایی استحصال شده از زغال سنگ برای تهیه حلال ها، صابون ها، رنگ ها، الیاف و آسپرین ها در صنایع استفاده می شود.

شرکت فروش زغال سنگ ایران

شرکت فروش زغال سنگ ایران شرکت های فروش زغال سنگ ایران در راستای عرضه مستقیم و بدون واسطه این محصول دارای فعالیت های ویژه ای  می باشند. زغال سنگ یک سوخت فسیلی محسوب می ‌شود و استخراج آن از معادن در زمان های بسیار کوتاه صورت می پذیرد و باید در زمینه استفاده از آن نهایت صرفه‌جویی به کار بسته شود.

شرکت های عرضه کننده زغال سنگ در ایران علاوه بر اشباع بازار های داخلی توانایی عرضه این محصول در بازارهای صادراتی را نیز دارند  و می‌توانند آن را در اختیار مشتریان خارجی خود نیز قرار دهند.