فروش بیش از حد کلوچه لاهیجان درب کارخانه موجب اعتراض شیرینی سراهای لاهیجان شد

در حقیقت فروش کلوچه لاهیجان درب کارخانه که یک غذای قدیمی است به قرن هفتم پس از میلاد در ایران رواج بیشتری پیدا کرد.

آنها در قرن چهاردهم در اروپا محبوبیت بیشتری پیدا کردند. امروزه می توانید آنها را در بسیاری از نانوایی ها در سراسر جهان پیدا کنید.

به طور معمول، کلوچه ها شیرینی های پخته شده با ظاهری کوچک و مسطح هستند که می توانید از آنها به عنوان غذای انگشتی لذت ببرید.

کوکی های بدون پخت نیز وجود دارد. به طور کلی، کوکی ها یک میان وعده یا دسر مورد علاقه برای همه سنین، از کودکان تا بزرگسالان هستند.

اجزای اصلی برای تهیه آنها آرد، تخم مرغ، شکر و کره (یا روغن) است، اما شما می توانید مواد دیگری مانند چیپس شکلات، جو، آجیل و غیره را در صدها دستور پخت کوکی پیدا کنید. همچنین، آنها می توانند نرم، ترد یا جویدنی باشند.

در واقع، نرمی کوکی ها به مدت زمان پخت بستگی دارد. به طور معمول، مردم ترجیح می دهند کوکی های خود را تا زمانی که لبه های آن ترد شوند، بپزند. اما اگر نسخه نرم‌تر را دوست دارید، کوکی‌ها ممکن است نرمی مورد انتظار شما را ارائه دهند.

برای اطلاعات بیشتر، کلمه “بیسکویت” در بسیاری از کشورهای انگلیسی زبان خارج از آمریکای شمالی (به عنوان مثال، بریتانیا) به طور گسترده برای اشاره به کوکی های ترد استفاده می شود، در حالی که “کوکی” برای غذاهای جویدنی است.

کوکی ها چیزهای خوشایندی هستند که می توانید هر زمان که بخواهید آن ها را بخورید.

بنابراین، انواع مختلف کوکی ها ممکن است سطوح دلپذیر متفاوتی را ارائه دهند. اما من معتقدم که خوبی از ساده ترین کوکی ها هنوز هم می تواند شما را شگفت زده کند.

کوکی‌های قطره‌ای ابتدایی‌ترین نوع هستند که با ریختن قاشق‌های خمیر روی یک تابه شکل می‌گیرند، از این رو نام آن‌ها به این شکل است.

خمیر کاملا نرم و در عین حال سفت است تا فرم را نگه دارد، با این حال، علیرغم نام، ممکن است به قاشق دیگری نیاز داشته باشید یا از انگشت خود استفاده کنید تا آنها را روی برگه بیاندازید.