قیمت زغال مخصوص کباب در بازار

زغال از پر مصرف ترین محصولات تولیدی ایران است که علاوه بر تامین بازار داخلی به خارج از کشور هم صادر می‌شود. یکی از این زغال های مرغوب زغال مخصوص کباب است. شما خریداران ارجمند می‌توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت به طور مستقیم از ما خریداری کنید. 

قیمت زغال مخصوص کباب در بازار

زغال مخصوص کباب دارای چه شاخص هایی است؟

زغال مخصوص کباب دارای چه شاخص هایی است؟ زغال مخصوص کباب از جمله زغال هایی است که بیشتر از بقیه به فروش می‌رود علاوه بر مصارف خانگی از این زغال در رستوان ها هم استفاده می‌شود. همیشه دغدغه رستوران داران موفق انتخاب و خرید زغال کباب با کیفیت و به صرفه است. آنها همیشه ترجیح می‌دهند از محلی خرید کنند که مرغوب ترین زغال ها را با مناسب ترین و معقول ترین قیمت بفروشند. این زغال باید با کیفیت  و مرغوب باشد و دارای پارامتر هایی باشد که خریداران از آن انتظار دارند از قبیل:

  • اشتعال پذیری بالا
  • دیر خاموش شدن که باعث می‌شود لازم نباشد مدام آن را باد بزنید.
  • کم خاکستر بودن
  • ترک نخوردن و پودر نشدن
  • معطر بودن
  • بدون جرقه بودن که این ویژگی بسته به طبیعی و ارگانیک بودن آن است.
  • دود زیاد نداشتن
  • حرارت زیاد
  • با دوام بودن

افراد متخصص و رستوران داران می‌دانند که انتخاب زغال مرغوب با شاخصه های ذکر شده به خوش طعمی و لذیذ شدن غذای آنها کمک می‌کند. برای اینکه زغال کباب با پارامتر های ذکر شده تولید شود باید از چوب درختانی که خشک هستند و رطوبت ندارند استفاده کرد مثل درختان مرکباتی مانند لیمو و همینطور درختان اکالیپتوس و نارگیل هم که چوب خشکی دارند. اگر چوبی که برای تهیه زغال کباب استفاده می‌شود مرطوب و نم دار باشد، زغال تولید شده نمی‌تواند حرارت را زیاد در خود نگه دارد و زود خاموش می‌شود. 

شاخصه های کیفی زغال کباب بستگی به روش تهیه این زغال دارند. زغال مخصوص کباب مرغوب باید بعد از تولید براق باشد و خام نمانده باشد در این صورت است که می‌تواند حرارت بالا را برای  مدت طولانی در خود حفظ کند و برای رستوران داران بزرگ و مصرف کنندگان خانگی به صرفه و اقتصادی باشد. 

مراکز فروش زغال مخصوص کباب در تهران

مراکز فروش زغال مخصوص کباب در تهران به عنوان یکی از سابقه دار ترین و با تجربه ترین مراکز فروش زغال مخصوص کباب در تهران آماده ارائه خدمات به خریداران محترم در سراسر کشور هستیم. ما عرضه کننده مستقیم با کیفیت ترین زغال های مخصوص کباب هستیم که با حذف واسطه ها و هزینه های بیهوده و اضافی جهت جلب رضایت مشتریان قیمت زغال کباب خود را کاهش داده ایم تا منجر به خرید اقتصادی تر برای شما و فروش بیشتر برای خود شویم.

برای آگاهی از اطلاعات کامل در مورد زغال های کبابی و قیمت آنها و همینطور ثبت سفارشات خود به صورت عمده و یا خرده با واحد مشاوره و پشتیبانی فروشگاه از طریق پنل های ارتباطی در تماس باشید و سفارشات خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.