قیمت هر کیلو زغال چینی برای جوجه کباب در سال 98

زغال یک ماده سیاه رنگ است که از چوب نیم سوخته به دست می آید و یکی از مهمترین فرآورده های درخت به شمار می رود، که امروزه جنبه تفریحی به خود گرفته است و طرفداران زیادی را به خود گرفته است. مردم در گذشته از این کالا فقط برای پخت غذا و گرم کردن خود استفاده می کردند، اما امروزه با وجود جنگل های فراوان تولید این کالا بسیار انبوه است و برای مصارف زیادی استفاده می شود. زغال جوجه کباب باید از حرارت بالایی برخوردار باشد، دود ایجاد نکند و در هنگام پختن نیازی به باد زدن نداشته باشد. این فرآورده به یک صنعت بزرگ تبدیل شده است و سالیانه مقدار زیادی از این ماده سیاه به کشور های دیگر صادر می شود.

قیمت هر کیلو زغال چینی برای جوجه کباب در سال 98

بهترین مارک زغال چینی در بازار

بهترین مارک زغال چینی در بازار

تولید کنندگان این کالا توانسته اند با جمع آوری درختان متنوع انواع مختلفی از این ماده را تولید کنند که هر کدام برای کار خاصی استفاده می شوند. درختان نارنج، پرتغال و لیمو بهترین گزینه ها برای درست کردن این فرآورده می باشند.

چوب دارای دو نوع سخت و نرم است که هر کدام از آن ها با یکدیگر تفاوت دارند. چوب سخت دارای زغال بادوام است که به آرامی می سوزد و دارای برگ های پهنی می باشد که در فصل پاییز ریزش می کنند. بهترین زغال با کیفیت به وسیله کوره های بزرگ و در کارخانه های چوب کشور تولید می شود. خرید زغال باید از فروشگاه های عمده انجام شود تا مرغوبیت لازم را داشته باشد.

واردکنندگان زغال جوجه کباب درجه یک در سال 98

واردکنندگان زغال جوجه کباب درجه یک در سال 98

این فرآورده سیاه رنگ در بسته بندی های گوناگونی تولید می شود که دارای علامت استاندارد است. کالای مورد نظر در منازل، رستوران ها و کافه ها مو رد استفاده قرار می گیرد، که هر کدام بر حسب نیاز خود این ماده را تهیه می کنند.

امروزه وارد کنندگان به صورت اینترنتی این کالا را خریداری می کنند تا بتوانند هزینه های خرید را کاهش دهند و در کمترین زمان محصول خود را تحویل بگیرند. زغال فشرده از بهترین چوب خام است که مصرف بسیار زیادی دارد و مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است. تولیدکننده زغال فشرده با تهیه این ماده سیاه از قطع شدن درختان تا حد زیادی جلوگیری کرده است.

انواع زغال در بازار ایران

انواع زغال در بازار ایران

انواع مختلفی از زغال در بازار ایران وجود دارد که از درختان مختلفی درست شده است که هر کدام مخصوص کار خاصی می باشند و از نظر کیفیت متفاوت هستند. در بعضی از مناطق به علت رطوبت هوا از گونی برای بسته بندی استفاده می کنند، اما در مکان های دیگر از کارتن و مقوا برای تهیه این کالا استفاده می کنند.

زغال فشرده از خاک اره و خاک زغال به وجود می آید که به شکل های چهار گوش، استوانه ای و تخم مرغی می باشد. در سراسر نقاط کشور آب و هوای متنوعی وجود دارد و همین امر باعث رشد درختان مختلف در نواحی گوناگون می شود، بنابراین زغال های به دست آمده از این درختان بسیار گوناگون می باشند. قیمت زغال جوجه کباب بستگی به نرخ ارز دارد.

قیمت زغال چینی مخصوص جوجه کباب تهران

قیمت زغال چینی مخصوص جوجه کباب تهران

زغال جوجه کباب چون از کیفیت خوبی برخوردار است قیمت آن نیز متفاوت است. زغال قلیان باید بدون شکاف و براق باشد و زمان شکستن صدای خاصی از خود تولید کند، چون هنگام تهیه کردن از حرارت بالایی استفاده می کنند.

این ماده سیاه باید حرارت بالایی داشته باشد و خاکستر آن روی آتش باقی بماند و پراکنده نشود. تجارت زغال به وسیله افراد کارآمد و خبره انجام می شود که سابقه درخشانی در تولید این کالا دارند. زغال با کیفیت باید دارای گواهی استاندارد باشد تا بتواند رضایت مشتری را به خود جلب کند. هر قدر مرغوبیت کالا بالاتر باشد کار صادرات با رونق بیشتری انجام می گیرد، چون زغال باکیفیت مهمترین مزیت این کالا به شمار می رود.