لامپ هالوژن زانیس که شب ها موسیقی سنتی پخش می کرد

لامپ های قوسی و یا حتی لامپ هالوژن زانیس در دو طرح معاصر و سنتی موجود هستند؛ یکی از معایب لامپ‌های قوسی این است که به‌دلیل بازوی خمیده‌شان به راحتی می‌توان آن‌ها را از بین برد، به همین دلیل بهتر است در گوشه‌ای قرار داده شود که احتمال مختل شدن آن کمتر باشد.

این نام از ساختار سه پایه آن از پایه های سه پایه گرفته شده است. این لامپ ها شیک و منحصر به فرد هستند و زیبایی معماری را به اتاق اضافه می کنند.

مقدار کافی نور نیز چه اتاق خواب باشد و چه اتاق نشیمن به دست می آید. پایه سه پایه آن نوردهی پایدار و محکمی به آن می دهد.

این لامپ ها برای روشن کردن فضای وسیع تری طراحی شده اند. نقطه ضعف لامپ های سه پایه این است که به فضای بیشتری در پایه نیاز دارد و خطرناک است مگر اینکه اتاق نامرتب باشد.

لامپ های چرخشی را می توان روی میزها یا میزها یا زمین ها پیدا کرد. تاب، همانطور که از نام آن پیداست، بازوی لامپ است که برای پاسخگویی به نیازهای مورد نیاز قابل تنظیم است.

سبک‌های آن همه‌کاره هستند و هنگامی که بر خلاف سایر انواع لامپ‌ها، منطقه خاصی را برای تمرکز روی آن هدف قرار می‌دهید، مفید است.

چراغ های کف Torchiere: مشعل ها یکی از انواع لامپ هایی هستند که بدنه ای بلند با سایه رو به بالا دارند. این روشنایی برجسته یا روشنایی محیط را به اتاق می دهد.

این یکی از کلاسیک ها است و در خانواده های امروزی بسیار مورد تقاضا است. Torchiere به سبک تیفانی محبوب ترین و زیباترین Torchiere در بازار است. سبک شیشه مات نیز یکی دیگر از انواع دکوراسیون مدرن است.

لامپ های Torchiere با چرخاندن سایه به سمت بالا، نور بیشتری را فراهم می کنند. بنابراین نور از سقف ها و دیوارها منعکس می شود.

همچنین می توان از آن به عنوان تنها نورپردازی در اتاق استفاده کرد زیرا نور منعکس شده منطقه وسیع تری را روشن می کند. می توان دیمرها را اضافه کرد تا همه کاره تر شود.

یکی از معایب آن این است که می توان آن را به راحتی از بین برد که اگر روی یک قطعه گران قیمت مانند تیفانی تورچیه بپاشید می تواند دلخراش باشد. بنابراین، بهتر است آن را از دسترس کودکان یا حیوانات خانگی دور نگه دارید.