مردی که با مصرف الکل صنعتی نصر دندان هایش ریخت

تعداد پذیرش‌های بیمارستانی مرتبط با الکل صنعتی نصر همچنان در حال افزایش است.2 در سال 2014، 8697 مورد مرگ ناشی از مصرف الکل در بریتانیا ثبت شد.

انگلیس این میزان در شمال در مقایسه با جنوب به طور قابل توجهی بالاتر بود. 4 الکل همچنین هزینه اقتصادی زیادی دارد که تخمین زده می شود 21 میلیارد پوند برای جامعه از آسیب های ناشی از الکل و 3.5 میلیارد پوند برای NHS در سال باشد.

یک واحد 10 میلی لیتر یا 8 گرم الکل خالص است. جدول 1 میانگین تعداد واحدها را در برخی از نوشیدنی های الکلی رایج نشان می دهد.

در ژانویه 2016، دستورالعمل جدیدی توسط افسران ارشد پزشکی صادر شد، که محدودیت رده کم خطر مصرف الکل برای مردان را به همان سطح زنان کاهش داد.8 اکنون به هر دو توصیه می شود که به طور منظم بیش از 14 واحد در هفته مصرف نکنند.

توصیه می‌کند که بهتر است، اگر 14 واحد در هفته می‌نوشید، این مقدار را به طور مساوی در طول سه روز یا بیشتر پخش کنید.

در انگلستان در سال 2014، 59 درصد از بزرگسالان در سطوحی که خطر آسیب کمتری را نشان می دهد، 20 درصد با افزایش خطر آسیب و 4 درصد در سطوح خطر بالاتر مشروبات الکلی مصرف کردند.

جدول 2 آستانه های واحد مرتبط با هر سطح خطر را نشان می دهد .9 تخمین زده می شود که یک درصد از جمعیت به الکل وابسته باشند که به عنوان مجموعه ای از شاخص ها شامل میل شدید به نوشیدن الکل، مصرف مداوم علیرغم عواقب آن، اولویت بالاتری که به الکل نسبت به سایر فعالیت ها و علائم ترک فیزیکی داده می شود، تعریف می شود.

دانستن این محدودیت ها برای متخصصان دندانپزشکی مهم است، بنابراین می توان غربالگری موثری از عادات نوشیدنی بیماران انجام داد. سپس می‌توان توصیه‌های مناسبی ارائه کرد و در صورت لزوم، ارجاع به بعد انجام داد.

ارائه بهداشت دهان و دندان بهتر توصیه می کند که سطح مصرف الکل باید برای همه بیماران مشخص شود.11 از نظر پزشکی قانونی، ثبت مصرف الکل در یادداشت های بیمار و ثبت بازخورد و توصیه های مناسب به بیماران بسیار مهم است.

در صورت ادعایی علیه یک متخصص دندانپزشکی برای ارجاع از دست رفته یا تأخیر در سرطان دهان، این شواهد ثبت شده برای یک دفاع موفق بسیار مهم است.