مرکز خرید و فروش زغال بلوط در تهران

زغال ماده سیاه رنگی است که از سوختن چوب و یا توسط فشردن خرده های چوب و خاک اره و دیگر اجزای گیاهی و جانوری به دست می آید. زغال ها در انواع مختلفی و جود دارند و این بستگی به نوع ماده اولیه آن ها و چوب انواع درختان دارد. امروزه در ایران تجارت انواع زغال رونق بسباری گرفته است و این به دلیل پوشش گیاهی مختلف و درختان گوناگون می باشد که در فصل های مختلف سال امکان تولید زغال وجود دارد. زغال بلوط به وسیله سوختن چوب درخت بلوط به دست می آید.با مراجعه به  مرکز خرید زغال بلوط و نمایندگی های مختلف آن در سطح شهرهای مختلف، می توان انواع محصول را با بهترین کیفیت خریداری نمود.

مرکز خرید و فروش  زغال بلوط در تهران

بازار زغال فروشان تهران کجاست؟

بازار زغال فروشان تهران کجاست؟از آنجایی که تهران پایتخت اقتصادی، اجتماعی، صنعتی و … کشور است تقریبا هر محصولی را می توان در آنجا یافت. به طور مثال اگر یک خریدار زغال بلوط  کرمانشاه بخواهد بداند که بازار زغال فروشان تهران کجاست، می تواند به راحتی و با یک پرس و جوی ساده پاسخ سوال خود را بیابد.

در مناطق مختلف تهران، تولیدکنندگان، صادرکنندگان و وب سایت های اینترنتی برای فروش انواع زغال شامل زغال بلوط، زغال پسته، زغال میم، زغال تاق و … دفتر فروش دارند.

همچنین خریداران می توانند بدون طی مسیرهای طولانی نیاز خود را از طریق اینترنت تأمین کنند. در این وبسایت ها انواع زغال ارزان، زغال مرغوب، زغال های باکیفیت از جمله زغال بلوط صادراتی با مناسب ترین قیمت به صورت مستقیم و بی واسطه ارائه می شود.

قیمت زغال بلوط در سال ۹۷

قیمت زغال بلوط در سال ۹۷عوامل مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و … تاثیر مستقیم بر قیمت کالاها دارند. این عوامل، در قیمت روز انواع کالاها و خدمات نیز تاثیر گذاشته است؛ علاوه بر موارد فوق، رونق صادرات انواع کالاها از جمله انواع زغال نیز در دوره های زمانی باعث کاهش عرضه و درنتیجه افزایش تقاضا و قیمت محصولات شده است.

قیمت زغال بلوط در سال 97 نیز بی تاثیر از این عوامل نبوده است. البته چنانچه خریدار، خرید خود را تا حد امکان از سرچشمه اصلی تهیه کند چندان تاثیر قابل توجهی از این تغییرات نخواهد پذیرفت چرا که با افزایش واسطه ها، قیمت و بعضی اوقات، کیفیت دستخوش تغییرات قابل توجهی می شود. 

خریداران زغال بلوط در کشور

خریداران زغال بلوط در کشورخریدارن زغال بلوط در کشور، به خصوص خریدارن زغال بلوط کرمانشاه، پخش کنندگان زغال، کافه دارها و رستوران ها، مغازه ها، صادرکنندگان زغال و مصرف کنندگان خانگی هستند.

با توجه به این که زغال بلوط بخصوص زغال بلوط کرمانشاه، البته نوع مرغوب و دست اول آن، کیفیت موردقبولی دارد، در سرتاسر ایران خریداران انواع زغال، تمایل به تهیه این محصول با سطح کیفی مطلوب دارند. 

برای مصرف کنندگان (صادرکننده، پخش کننده و مصرف کننده)، کیفیت بالا، تأمین از تولیدکننده اصلی، قیمت مناسب متناظر با قیمت روز زغال و البته بسته بندی مناسب اهمیت دارد.

نمایندگی های فروش زغال در کرمانشاه

نمایندگی های فروش زغال در کرمانشاهشهرهای غربی و شمال غربی کشور، مرکز اصلی رویش بلوط هستند. شهر کرمانشاه در جایگاه یکی از مهم ترین این شهرها، در زمینه ارائه فرآورده های این محصول فعالیت قابل توجهی دارد.

در زمینه زغال نیز مراکز تولید و فروش زغال بلوط در این شهر وجود دارد. تولیدکنندگان انواع زغال، محصولات خود را برای صادرات، پخش در دیگر شهرها و عرضه مستقیم به مصرف کننده از طریق نمایندگی های فروش زغال در کرمانشاه ارائه می کنند.

در این نمایندگی ها، خریدار زغال بلوط می تواند علاوه بر به دست آوردن قیمت روز زغال، انواع زغال بلوط کرمانشاه شامل زغال بلوط مرغوب، زغال بلوط ارزان، زغال بلوط صادراتی و … را تهیه کند.

چنانچه یک مصرف کننده عمده (صادرکننده، پخش کننده، رستوران دار، کافه دار و مغازه دار) یا مصرف کننده خرد (مصرف کننده خانگی) بخواهد انواع زغال مرغوب را با قیمت مناسب و بدون واسطه تهیه کند، می تواند با سفر به شهر کرمانشاه و مراجعه مستقیم به تأمین کننده اصلی نیاز خود را برطرف کند.

همچنین خریدار می تواند از طریق وبسایت هایی که با این تأمین کنندگان ارتباط مستقیم دارند، خرید خود ر ا انجام دهد.