همه چیز در مورد فرش دیوار به دیوار

آیا فرش دیوار به دیوار انتخاب مناسبی برای پروژه طراحی بعدی شماست؟
به عنوان یک طراح یا معمار، می دانید که انتخاب شما در کفپوش مهم است. منابع بی‌شماری وجود دارد که اهمیت انتخاب رنگ و نور را نشان می‌دهد.

البته، اینها نیز انتخاب‌های مهمی هستند – اما شاید مهم‌ترین بخش پازل کفپوش شما باشد.

با توانایی های دگرگون کننده فوری، کفپوش شما، چه  فرش دستباف مشهد دیوار به دیوار و چه انواع دیگر فرش ها، می تواند پروژه ای را ایجاد کند یا خراب کند.

در مورد آن فکر کنید؛ کف اولین تعامل فیزیکی شما با یک فضا است – مهم است! علاوه بر این، کفپوش اغلب بخش عمده ای از بودجه پروژه شما را تشکیل می دهد.

شما باید مطمئن باشید که تصمیم آگاهانه ای می گیرید که مشتریان شما برای سال های آینده از آن راضی خواهند بود.

با فرش های دیوار به دیوار، اشتباه نخواهید کرد. مزایای فرش دستبافت 6 متری بسیار زیاد است. به عنوان مثال، فرش های دیوار به دیوار مزایای عملی زیادی مانند راحتی برتر، کیفیت های صوتی و حرارتی جذاب دارد.

همچنین ایمنی بیشتر در مقایسه با جایگزین های سطح سخت ارائه می دهند. با این حال، بالاتر از این، فرش ابریشم دیوار به دیوار می توانند وسیله ای برای بیان باشند. طراحی فرش را می توان به قصه گویی تشبیه کرد.

از طریق انتخاب فرش و روشی که از آنها استفاده می کنید، حال و هوای یک فضا را ایجاد می کنید و محیطی را ایجاد می کنید که به ساکنان می گوید چگونه باید از یک فضا استفاده کرد.

انتخاب شما از فرش ماشینی مشهد دیوار به دیوار و پشتی فرش همراه – قسمت زیرین فرش شما – می تواند بر ظاهر، احساس و صدای یک فضا تأثیر بگذارد. رنگ ها، نقش ها یا طرح های سفارشی فرش دیوار به دیوار شما از داستان منحصر به فرد شما پشتیبانی می کند.

  • منابع:
    1. EVERYTHING YOU NEED TO KNOW ABOUT WALL-TO-WALL CARPETS
  • تبلیغات: 
    1. ماهی با پولک های مرواریدی در دریای خزر!
    2. راه حل هایی برای آسان شدن راه مهاجرت به آمریکا

    3. مردی که روزانه یک کیلو چرم می خورد

    4. با خوردن سیب صاحب فرزند دختر شوید