پخش کننده زغال طبیعی ممتاز

زغال ماده ای است که از محصولات کاملا طبیعی مانند سنگ، چوب و یا استخوان های حیوانات بدست می آید. این ماده تقریبا یک عنصر خالص است که فقط از کربن تشکیل شده است. چرا که تمام عناصر موجود در داخل ماده اولیه آن، در اثر سوختن و حرارت از بین رفته است. رنگ زغال هم به همین دلیل سیاه است که برای تولید شدن آن از حرارت آتش استفاده کرده و در واقع متریال اولیه را می سوزانند. زغال طبیعی ممتاز را می توانید از شرکت پخش کننده آن بخرید.

پخش کننده زغال طبیعی ممتاز

سرخ و پرحرارت بودن زغال طبیعی

سرخ و پرحرارت بودن زغال طبیعی زغال به دو دسته طبیعی و مصنوعی یا چینی تقسیم می شود. زغال طبیعی معمولا از چوب درختانی مانند مرکبات حاصل می شود. اما زغال مصنوعی ترکیبی است از خاک اره، کاه و  مواد افزودنی دیگر.

زغال های مصنوعی را با قرار دادن مواد آن در داخل قالب، به صورت کاملا یک اندازه و یک شکل تولید می کنند تا برای خریدار جذاب تر باشد. اما آنچه که کاملا مشخص است، این موضوع است که این زغال ها به هیچ وجه از نظر کیفیت با زغال های طبیعی برابری نمی کنند.

زغال طبیعی شکل های نامتقارنی دارد، اما بر خلاف نوع مصنوعی، کاملا یکواخت و آرام می سوزد و آتش تولیدی آن سرخ، پر حرارت و بادوام است. پرحرارت بودن زغال طبیعی و فاقد بو یا جزقه بودن، مهم ترین ویزگی و برتری آن نسبت به زغال های چینی است.

اگر دو تکه زغال طبیعی چوب را به هم بزنید،  صدایی شبیه به زنگ به گوش شما می رسد. این زغالها کاملا توپر هستند و برخلاف زغالهای چینی خلل و فرج ندارند.

بهترین زغال طبیعی در کشور ما از چوب درختان لیمو بدست می آید و از آن برای آتش قلیان استفاده می شود.

بازرگانی فروش زغال طبیعی ممتاز

بازرگانی فروش زغال طبیعی ممتاز شرکت بازرگانی ممتاز، یکی از تولید کنندگان و توزیع کنندگان زغال طبیعی درجه یک و با کیفیت در کشور ماست. این شرکت، محصولات خود را با بکارگیری چوب درختان و با مواد طبیعی، بدون افزودنی های دیگری، با رعایت استانداردها تولید می کند.

سپس آن ها را بسته بندی کرده و به مراکز پخش و فروش زغال طبیعی در سراسر کشور ارسال می کند. محصولات تولیدی این شرکت، علاوه بر اینکه بالاترین کیفیت را دارا هستند، قیمت بسیار مناسبی هم دارند.

شما می توانید از این زغالها در داخل کباب پزها، باربیکیو، شومینه، قلیان و … استفاده نمایید. آتش تولیدی در این زغال ها، کاملا آرام می سوزد و هیچ جرقه ای تولید نمی کند و خاموشی ندارد. بنابراین شما می توانید با خیال راحت از آن ها استفاده کنید.