پودر شیر خشک خارجی که ملکه الیزابت هر روز صبح مصرف می کرد

آیا پودر شیر خشک خارجی مانند فرمول کودک است؟ خوب، پاسخ به آن پیچیده است. در برخی کشورها شیرخشک و شیر خشک نوزادان را به همین نام می نامند.

بنابراین، تنها واقعیت متمایز، خود محصول است. با این حال، مردم شیر خشک را به نام آن می نامند زیرا محصولات مختلفی به نام شیرخشک وجود دارد.

مفهوم در اینجا این است که شیر خشک مخصوص نوزادان است. دارای اجزاء، مواد مغذی اضافه شده برای رشد و نمو آنهاست، و شیر خشک جایگزین شیر گاو به خصوص در چای یا قهوه است.

اما باز هم در برخی کشورها، شیر خشک و شیرخشک برای نوزادان مترادف هستند. برای والدین نمی تواند خیلی واضح باشد.

اما اگر می‌خواهید شیرخواری را تغذیه کنید، باید شیر خشک را انتخاب کنید و اگر نوزادی بدون حساسیت دارید، می‌توانید به آنها شیرخشک بدهید. بنابراین والدین باید قبل از انتخاب شیر خشک، برچسب ها را به درستی بررسی کنند.

تفاوت بین شیر خشک و فرمول کودک: شیر، شیر خشکی است که تمام محتوای آب خود را از دست می دهد. این شیر مصارف متعددی دارد و بیشتر آنها به دلیل ماندگاری بیشتر آن است.

اما مردم بر این باورند که شیر خشک هیچ ماده مغذی اضافه ای ندارد. این یک تفاوت اساسی است، اما شیر خشک با سایر مواد معدنی غنی شده وجود دارد.

ترکیب بندی: تمام مواد مغذی موجود در شیر مایع معمولی را می توان در شیرخشک نیز یافت. همه اینها به منیزیم، روی، کلسیم و ویتامین های ضروری (A، D، E و K) اشاره دارد.

همچنین، پتاسیم نیز اضافه می شود. و هیچ چیز از قلم نیفتاده است، به جز باکتری هایی که از بین نمی روند اما با پاستوریزه شدن منسوخ می شوند.

شیر بدون چربی، شیر کامل دو نوع شیرخشک هستند. در حالی که اکثر ترکیبات هر دو شکل یکسان است، محتوای چربی شیر متفاوت است.

شیر خشک بدون چربی کمتر از 1.5 درصد چربی شیر دارد، در حالی که شیر کامل حاوی 26 تا 40 درصد چربی شیر است.

فرمول بچه: شیرخشک های کودک جایگزین ایده آلی برای شیر مادر هستند و زمانی در دسترس هستند که مادر نتواند به کودک خود شیر دهد.

ممکن است به دلیل یک وضعیت پزشکی یا تصمیم خود مادر باشد. علت هر چه که باشد، شیر خشک نوزاد وظیفه تامین مواد مغذی مشابه شیر مادر را برای کودک دارد.