کفش مدرسه ای پسرانه ای که آلودگی به خود جذب نمی کند

چرا مناسب بودن کفش مدرسه ای پسرانه بسیار مهم است: استخوان های پای کودکان خردسال تا سن بلوغ با هم ترکیب نمی شوند.

این بدان معناست که پاهای آنها می تواند فاقد قدرت عضلانی باشد و مستعد تحرک بیش از حد باشد، به همین دلیل است که آنها به کفش های محکم و حمایت کننده نیاز دارند تا از آنها در هنگام رشد محافظت کنند.

شارلوت بودل، متخصص پا و سخنگوی انجمن پزشکی پا در استرالیا می‌گوید: «یک کفش مدرسه خوب، خانه‌ای با ثبات برای استخوان‌های نابالغ فراهم می‌کند».

یک کفش مدرسه خوب خانه ای پایدار برای استخوان های نابالغ فراهم می کند

“بدون این حمایت، کودکان در خطر ابتلا به صافی کف پا، زانو درد، آتل ساق پا و حتی کمر درد هستند. کفش مناسبی که مناسب باشد مهم است.”

بودل اضافه می کند که کفش خوب به تنهایی کافی نیست. او می‌گوید: «همچنین برای کودکان مهم است که روزانه ورزش منظم انجام دهند تا پاها و اندام‌های تحتانی خود را قوی و سالم نگه دارند.»

پاهای کودکان به سرعت رشد می کنند و می توانند شکل و همچنین اندازه را تغییر دهند. کارشناسان توصیه می‌کنند اندازه را در فواصل زمانی زیر انجام دهید: یک تا سه ماهگی تا سه سالگی، تا پنج سالگی هر چهار ماه یکبار.
هر شش ماه یکبار تا زمانی که رشد کودک شما به طور کامل متوقف شود.

چه سفرهای خرید را به دلیل کووید-19 به حداقل برسانید، چه نتوانید به فروشگاه کفش بروید، راه‌هایی برای اندازه‌گیری پای فرزندتان در خانه وجود دارد تا بدانید چه اندازه را انتخاب کنید.

کلارکز یک گیج پا در خانه می فروشد که می توانید از آن برای اندازه گیری طول و عرض پای فرزندتان و محاسبه سایز مناسب کفش استفاده کنید.

ویلیامز یک سرویس اندازه گیری و تناسب آنلاین به نام Strutfit ارائه می دهد. این شما را در فرآیند گرفتن عکس از پای فرزندتان برای آپلود و تجزیه و تحلیل راهنمایی می کند. سپس یک اندازه را توصیه می کند.