کلاس زمین شناسی پیشرفته برای شناخت سنگها

برای کلاس‌های زمین‌شناسی پیشرفته، تکالیف می‌تواند شامل ایجاد یک کتاب راهنمای مصور با توصیف ساختمان‌ها یا سازه‌ها، توضیحات مفصل در مورد کانی‌شناسی و بافت سنگ، ویژگی‌های دیگر مانند فسیل‌ها و استیلولیت‌ها و همچنین عملکرد سنگ از نظر باشد. هوازدگی و جایگزین مناسب برای سنگ ضعیف.

انتخاب یک سنگ مرمریت مشکی خاص برای یک پروژه بر اساس عوامل بسیاری از جمله طراحی معمار، در دسترس بودن مصالح، ظاهر سنگ، محل استفاده از سنگ در پروژه، خواص فیزیکی مناسب مانند فشرده سازی و جذب آب، مواد معدنی مناسب است.

ترکیب برای آب و هوای خاص، و اغلب، هزینه. از آنجایی که آنها اغلب به الزامات سخت گیرانه تری نیاز دارند، سنگ تراورتن معدن که برای تنظیمات داخلی استفاده می شوند دارای طیف وسیع تری از انواع سنگ نسبت به سنگ هایی هستند که برای نماهای بیرونی، بناهای تاریخی و حاشیه استفاده می شوند.

علاوه بر این، لابی ها نسبت به نماهای بیرونی از نظر رنگ شاداب تر هستند. انتخاب مواد، میزان بارندگی، آب و هوا و وقوع دماهای زیر صفر را در نظر می گیرد.

مسئله مهم دیگر، حساسیت  سنگ سیلیس خام به اختلال در اثر کریستالیزاسیون نمک مورد استفاده برای ذوب یخ در طول زمستان است. همه این عوامل منجر به تنوع زیادی سنگ برای بررسی در سفرهای میدانی سنگ های ساختمانی می شود.

پس از چند ترم تدریس زمین شناسی در شهر نیویورک، شروع به جمع آوری لیستی از سنگ مرمریت دیپلمات “جالب” در ساختمان های اطراف منهتن کردم.

بعدها، من سفرهای میدانی را برای یک باشگاه فسیل آماتور، انجمن دیرینه شناسی نیویورک، هدایت کردم و بر جنبه های دیرینه شناسی سنگ های ساختمانی و برای عموم مردم از طریق نظارت موزه تاریخ طبیعی آمریکا تأکید کردم.

تورهای عمومی رایگان سازماندهی شده توسط باشگاه فسیل تلاشی برای شناخته شدن گروه به مردم و جذب اعضای جدید بود، در حالی که بازدیدهای میدانی موزه بخشی از برنامه آموزشی سازمان بود.

  • منابع:
    1. Building Stone Treasure Troves
  • تبلیغات: 
    1. دستگاه لیوان کاغذی که همه را شگفت زده کرد!
    2. معجزه خوردن ماهی و خواص آن بر روی بینای
    3. دستگاه هموژن اصفهان تبریز تهران
    4. مردی که به خاطر کفش چرم ۲۰ سال به زندان افتاد