استفاده از جاکلیدی پلی استر را در سفارت های اروپایی ممنوع اعلام کردند

جاکلیدی‌ها برای قرن‌ها وجود داشته‌اند و راهی مناسب برای پیگیری کلیدهای خود در اختیار افراد می‌گذارند.

با این حال، جاکلیدی‌ها امروزه مانند جاکلیدی پلی استر فقط برای کلیدها در نظر گرفته نشده‌اند، بلکه می‌توان آن‌ها را با ابزارهای دیگری مانند چراغ قوه، ردیاب و غیره ادغام کرد تا زندگی کارآمدتر شود.

جاکلیدی‌ها دیگر تزئینی نیستند، بلکه افزودنی‌های مناسبی برای حمل روزمره (EDC) هستند.

این ابزارهای جیبی نه تنها لوازم جانبی را ایجاد می کنند، بلکه لوازم ضروری شما را مرتب می کنند. آنها به اقلام همه کاره ای تبدیل شده اند که شما نمی توانید بدون آنها زندگی کنید.

در این مقاله، به دلایلی که چرا باید از جاکلیدی استفاده کنید، نگاهی خواهیم انداخت و همچنین برخی از بهترین انتخاب‌های جاکلیدی گیره‌ای را برای سال 2022 فهرست می‌کنیم.

جاکلیدی چیست؟ جاکلیدی (یا جا کلیدی) لوازم جانبی کوچکی است که وسایل شما را یکپارچه می کند.

این به شما امکان می‌دهد حمل روزمره (EDC) خود را به هم متصل کنید تا بتوانید آن را راحت حمل کنید.

جاکلیدی همانطور که از نامش پیداست برای نگه داشتن کلیدهای شما طراحی شده است و از یک حلقه فلزی، زنجیر فلزی و گاهی اوقات یک تزئین تشکیل شده است.

در حالی که جاکلیدی ها اغلب در جیب فرد قرار می گیرند، برخی از جاکلیدی ها دارای زنجیر بلند هستند که به شما امکان می دهد از آنها به طرق مختلف استفاده کنید.

تفاوت بین جاکلیدی و جاکلیدی چیست؟ چه چیزی یک جا کلیدی را با جاکلیدی متفاوت می کند؟ آیا این دو اصطلاح قابل تعویض هستند؟ پاسخ کوتاه این است که خیر ، آنها کاملاً متمایز هستند.

اگر کلمه “کلیدی” را به معنای واقعی کلمه بگیرید، به زنجیر فلزی متصل به حلقه کلید اشاره می کند. با این حال، “جاکلیدی” یک اصطلاح کلی برای جا کلیدی همراه با زنجیره کلید است.

جاکلیدی لوازم جانبی است که کلیدها و چیزهای دیگر را در کنار هم نگه می‌دارد و دارای حلقه‌ای است که می‌توان یک طرف آن را باز کرد، همچنین لازم به ذکر است که جاکلیدی فقط برای کلید شما نیست، بلکه مد شده است.