گران ترین صابون خرچنگ تایلندی در غار علی صدر پیدا شد

آیا می دانستید که کاربردهای بیشتری از صابون خرچنگ تایلندی وجود دارد؟ ابتدا یک نکته من سال هاست که از صابون مایع زیر استفاده می کنم.

این کاملا بهترین صابون برای برش چربی است. داون اولترا پلاتینیوم. من یک پارچ بزرگ دوباره از آن را نیز نگه می دارم.
ناخن‌هایتان را تمیز نگه دارید: در حالی که در باغچه یا گلدان‌ها کار می‌کنید، ناخن‌هایتان را روی یک تکه صابون بخراشید تا تکه‌هایی از زیر آنها جمع شود.

این کار از ایجاد کثیفی در زیر ناخن های شما جلوگیری می کند و صابون به راحتی شسته می شود.

حشرات را از گیاهان دور نگه دارید: صابون به عنوان یک دافع حشرات عمل می کند و می تواند گیاهان شما را از خورده شدن توسط حشرات محافظت کند. صابون را با آب مخلوط کنید تا کف کند، سپس محلول آب را در یک بطری بریزید و سطح زیرین برگ های گیاه را اسپری کنید.

گزش حشرات خارش را از بین ببرید: برای تسکین فوری خارش، محل گزش را با یک تکه صابون مرطوب بمالید. همچنین به تمیز نگه داشتن گزش ها کمک می کند.

لباس های خود را تازه نگه دارید: قطعات صابون را در کمدها، کشوها، چمدان ها و سطل هایی که لباس های خود را در آن نگهداری می کنید قرار دهید. همچنین حشرات را دفع می کند و از بوی کپک جلوگیری می کند.

لکه ها را از روی پارچه پاک کنید: یک تکه صابون سفید مرطوب را روی لکه ها بمالید، سپس لباس ها را بشویید

علامت گذاری سجاف: به جای استفاده از گچ علامت گذاری که از فروشگاه خریداری شده است، از یک تکه صابون برای کشیدن خطی برای سجاف استفاده کنید. راحت تر از گچ شسته می شود.

دافع حشرات باغی: یک تکه صابون در باغ خود قرار دهید تا آفات را دور نگه دارید.

دافع حشرات خانگی: آب و صابون را مخلوط کرده و در یک بطری اسپری قرار دهید و در اطراف خانه خود اسپری کنید تا خانه شما از شر عنکبوت ها و حشرات خلاص شود.

اسپری کردن مسیرهای مورچه: از صابون نعناع فلفلی دکتر Bonner’s Pure Castile استفاده کنید و برای اسپری آن را با آب رقیق کنید.

اسپری زنبور: می توانید تقریباً هر مقدار صابون مایع را در یک بطری اسپری با آب مخلوط کنید. در بطری یک آبکش بلند جامد خوب، سپس با آب پر کنید.

آن را به اطراف بچرخانید تا مخلوط شود. روی زنبورها/لانه ها اسپری کنید.

خانه خود را از شر کک خلاص کنید: مقداری صابون مایع را در ظرفی مخلوط با آب زیر نور قرار دهید تا کک ها را جذب کند و غرق شوند.

زیپ ها: زیپ های گیر کرده یا زنگ زده را با کشیدن مقداری صابون به بالا و پایین روی زیپ باز کنید.

تشخیص نشت گاز: محلولی از آب و صابون را با هم مخلوط کنید و روی لوله ها بمالید، اگر حباب زد، متوجه نشت خود شده اید.

نشتی در لاستیک ها، لوله ها را پیدا کنید: فراموش نکنید که از آن در اطراف و روی میل سوپاپ نیز استفاده کنید.

پیشگیری از دوده: اگر می‌خواهید با یک قابلمه چدنی آشپزی کنید، قبل از اینکه آن را روی شعله باز بگذارید، یک تکه صابون را روی ته دیگ بمالید. صابون تمیز کردن آسان را انجام می دهد، زیرا صابون از تجمع دوده جلوگیری می کند.