کیف چرم هرمسی که ناپدید شد

چگونه کیف چرم هرمس را از تعویض چرم روی کیف متمایز کنیم؟ ترفندهای کلاسیکی را در نظر بگیرید که با آن می توانید چرم اصل را تشخیص دهید.

قطعات کوچک مواد اغلب روی کیسه ها اعمال می شود. آنها امکان بررسی کیفیت پوست را فراهم می کنند.

مواد مصنوعی، هنگامی که در معرض آتش قرار می گیرند، شروع به آتش گرفتن می کنند، ذوب می شوند.

اگر پوست طبیعی باشد، شروع به کوچک شدن کمی می کند، بوی خفیفی از موهای سوخته منتشر می کند.

مهم! اشکال اصلی روش تست آتش این است که فقط پس از خرید می توان چرم یا جایگزین آن را فهمید. هیچ کس به شما اجازه نمی دهد که کیسه های اجزا را قبل از فروش بسوزانید.

تست رطوبت همیشه در دسترس نیست، اما در صورت امکان، باید از آن استفاده کنید. برای انجام این کار، سطح را کمی با آب خیس کنید، چند ثانیه صبر کنید. مواد طبیعی مایع را جذب می کند، کمی تیره می شود.

روی مواد مصنوعی قطره ها به پایین می ریزند. بنابراین، هنگامی که با یک کیف چرمی در معرض باران قرار می گیرید، لازم به یادآوری است که محصول با لکه ها، نوارهایی پوشیده می شود که پس از خشک شدن ناپدید می شوند.

اگر دستتان را روی کیف بگذارید، به سرعت از بدن انسان گرم می شود. در مورد چرم، محصول سرد می ماند. چرم اصل رسانایی حرارتی کمی دارد.

گیج شدن بوی چرم دشوار است، کیسه های مصنوعی با عطر چسب، پلاستیک، پارچه روغنی اشباع شده اند که برای مدت طولانی قابل حذف نیستند.

با این حال، شایان ذکر است که برخی از تولید کنندگان عطری مشابه چرم طبیعی را در طول تولید اضافه می کنند. در هنگام خرید باید به این موضوع توجه کرد.

محصولات طبیعی بسیار سنگین تر از کیسه های ساخته شده از مواد مصنوعی هستند. اما وزن انواع پوست متفاوت است: به عنوان مثال، گوسفند سبک تر از گاو است. اما هنوز هم از یک کیف دستی چرمی سنگین تر است.

بافت خاص ویژگی بارز پوست طبیعی است. او یک الگوی منحصر به فرد دارد. در مواد مصنوعی، می توانید قطعات تکرار شونده را پیدا کنید. تنها استثناء مواد چاپی است.

در چنین مواردی، سطح تحت فشار قرار می گیرد تا الگوهای خاصی ایجاد شود. به طور کلی، اگر دقت کنید، از منافذ بسیاری تشکیل شده است که به طور تصادفی مرتب شده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.