نقل گل محمدی به عنوان تنها غذای قابل استفاده در فضا شناسایی شد

شکر پودری یا کریستالیزه در همه آشپزخانه ها برای شما شناخته شده است و در بسیاری از مواد غذایی مثل نقل گل محمدی استفاده می شود اما برخی از آنها وجود دارند که کمتر برای ما آشنا هستند یک تور سریع:

در شمال فرانسه و در بلژیک، شربت آب نبات به خوبی شناخته شده است، مدتهاست که داروی گلودرد خفیف بوده است.

با پر کردن یک هویج درشت سوراخ شده با شکر آب نبات یا با قرار دادن آب نبات روی برش های هویج (قند به آرامی در آب هویج حل می شود) به دست آمد، بسیار بهتر از شربت های داروساز بود! واقعا تاثیرش کمتر بود؟ مطمئن نیستم…

در مورد پاک‌دوستانی که هنوز میوه‌های خود را با ادویه، لیکور، راتافیا یا عطرهای خانگی خود تهیه می‌کنند، ترجیح می‌دهند از شکر آب نبات استفاده کنند.

به آرامی حل می شود و به الکل زمان می دهد تا عطر میوه را بگیرد، در نهایت، آب نبات راک کاملاً با گروگ، دم کرده و نوشیدنی‌های داغ پیچیده مانند قهوه ایرلندی سازگار است.

آن را مدیون اشکال قدیمی شکر است: زمانی از “ورژوایز” برای ریختن نان های شکر بزرگ استفاده می شد.

به ویژه در شمال فرانسه و در بلژیک، ورژوایز جزء ستاره‌ای از شیرینی‌های فلاندری است: تارت شکر، اسپکولو، فلان فلاندی، پنکیک و وافل از آنجا آیا ایده‌ای برای یک میان‌وعده ندارید؟

در اینجا یکی از مواردی است که در کرانچ کم نیست: ساندویچ برشته شده! تکه های براونی نان کشور کره شده را بپاشید، حدود 3 دقیقه زیر گریل قرار دهید و به دندان های خود گاز بزنید نان تست فرانسوی که کمتر ترد است اما بسیار آب می شود، با براونی نیز پاشیده می شود.

نام آن از “کاسون” گرفته شده است. که در قرن شانزدهم به شکر خرد شده ای اشاره داشت که به راحتی به پودر تبدیل می شد یا “شکسته می شد”.

شکر قهوه ای شکر در دستور العمل های عجیب و غریب است: آناناس شعله ور شده، در شراب یا در فویل رم، سالاد میوه های عجیب و غریب، موس موز، پانچ… طعم معطر تری با طعم خوب جزایر به خود می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.